ტრენინგის მეშვიდე
დღის რეფლექსია
·
განვიხილეთ
შეფასების სტრატეგიები.
·
შევადგინეთ
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების რუბრიკის ადაპტირება.
·
გავეცანით ინდივიდუალურ განსხვავებებს სწავლების დროს.
·
შევავსეთ ინდივიდუალური, მოდიფიცირებული გეგმის სწავლების
გრაფები სასკოლო გეგმის შაბლონში.
·
ასევე გავეცანით
აღქმის სტილს, ტვინის ჰემისფეროების დომინირებისა , მრავალმხრივი ინტელექტის
სახეებს, როგორც მასწავლებლისთვის, ასევე მოსწავლისთვის
·
გავეცანით და პრაქტიკულად ავაგეთ კიდეც წარმოდგენილი
მონაცემების დახმარებით სვეტოვანი და წრიული,
წრფივი დიაგრამები.
No comments:
Post a Comment